Saturday, 10 October 2015

assalamualaikum. macam terlalu lambat je nak ucap selamat kembali ke kelas . dah lima minggu dah kelas bermula . haha walaupun baru lima minggu duk p kelas tapi aku dah sibuk sangat dah. mula minggu kedua semua assgmnt dah diedarkan . lab report ,presentation lecture, presentation lab . memang betol betol menduga keimanan aku. tidur malam terganggu teruk . biasa malam ahad la sebab esok nak kena anta lab report bagai lepas tu kelas pukul 8. tapi aku bersyukur sangat tak ada kelas sampai pukul 7 petang . paling lambat pun 4 petang je . lagipun lab aku dah pindah kelas 2 tu pun sebab ahli group aku kerja petang jadi xboleh g kelas petang. 

cuti sem yang lepas aku tak cuti . sdih gila hahahha orang lain dapat berehat rehat aku ada amalan kejuruteraan . macam macam la juga perkara baru yang aku blaja kat situ tapi yang tak bestnya xda cuti langsung . lagi satu masa AK tu aku dapat la kawan baru dari jabatan lain . bukan budak lab aku je aku baru kenal lab lain pun ada juga . yela bosan bosan duk lepak kat lab orang ha dari situ la duk borak borak . makin bertambah kawan kawan baru. setiap lab akan ada semua jabatan . paling banyak tiga orang paling sikit dua orang .hahah aku dah tak tahu nak tulis apa maka tengok je la gamba aku post tu 


tadaaaaaaa
nilah ahli group aku
sebenarnya tak cukup orang 
ada yang pergi lawatan industri
ada yang tidak hadir 
ada yang jadi akak akak fasi
yang ada ni je lah !



makmal kejuruteraan bahan 1 
lan,min,naqib,acap,wei hau,amin
aku,ain,dayu,asiah,jia ping

tahniah semua 
bye !

No comments:

Post a Comment