Monday, 8 June 2015

terima kasih

Assalammualaikum
selamat malam

Firstly aku nak ucapkan selamat berstdy week. Final nak menjelang tiba tapi tahap malas masih berganda ganda .dah la tak da cuti untuk sem ni .alahai sedihnya rasa. First time gak aku exam masa puasa ni. Tak tahu la cam ne gaya nya dengan nak buka puasa dengan nak naik bas bagai .serabut gila. harap harap terkawal la keserabutan masa tu

next aku nak ucap kan terima kasih buat semua yang wish birthday aku.
Buat abah dan family thanks wish dan blnja akak makan. :)terima kasih untuk segala kasih sayang mak ayah dan fmily yang lain untuk didikan dan nasihat yang banyak membantu .untuk segala bantuan yang pernah dihulur dan akak minta maaf kalau belum mampu jadi anak yang baik untuk mak abah .i will try and do my best for mak abah ♡.hari tu  akak saje je tak nak beli kek sebab hari tu birthday wa pun dah makan kek dan akak tak suka kek .baik g beli benda lain yang enak di makan. untuk kawan kawan baik kawan kawan sekolah kawan kawan kelas semua .thanks bawa saya g makan penuhi wishlist tu bawa jenjalan walaupun xdapat singgah sebab parking penuh dan kawan kawan yg nyanyi hari tu dan wish yg banyak2 tu thank alot . cuma aku rasa sedih juga la tiada ucapan dan doa dari mak macam tahun tahun sebelum tu :') .semoga aku lebih kuat nak hadapi hari hari akan datang..dan juga Semoga Allah balas kebaikan korang semua . Betapa aku bersyukur punya orang yang mampu membuat aku tersenyum waktu aku susah waktu aku sedih . terima kasih semua

♡♡love ♡♡ 
♡ ♡

terlalu banyak nak upload tu je mampu yang xda tu maaf 
dan
terima kasih Allah hadirkan mereka untuk diri ni :)
lastly
Terima kasih banyak banyak semua 
i love you 
assalammualaikum 


No comments:

Post a Comment