Sunday, 14 December 2014

nothing to say

assalammualaikum

hai para pembaca sekalian

tahun dua ribu empat belas mula menunjukkan mahu sampai ke penghujungnya 
cepat kan masa berlalu tanpa kita sedar masa makin meninggalkan kita 
macam aku yang pendek ni tercungap cungap la nak kejar masa macam yang tinggi tu laju je la jalan perlahan perlahan pun boleh kejar aku rasa 
haha lawak hambar sat 
dah jangan mengarut panjang panjang dah 
teruskan nak cakap apa ja 
eh tapi aku tak tahu nak cakap apa pun sebenarnya 
alih alih buka blog dan mula menaip tanpa hala tuju 
macam aku bawa kereta tapi tak tahu nak g mana
kau pandai ke bawa kereta?
aku acah acah je cakap pandai bawa 
aku dah dua tahun ada lesen tapi bawa nya hanya depan rumah 
tolong abah aku undur dengan masukkan kereta je 
sedih nya cerita lesen aku ni
dah dah jangan bersedih atau simpati kat aku pasal lesen ni
tak dapat faedah pun 
hahah 
dah la aku harus menghentikan diri aku daripada menaip benda benda mengarut yang membuang masa kamu kamu yang membaca ni
aku terpaksa mengakhiri taipan aku untuk kali ini
selamat tinggal!
assalammualaikum 






1 comment: