Saturday, 19 April 2014

assalammualaikum

selamat kembali daripada bercuti
aku nak update lama dah sebelum balik sini tapi terbengkalai hampir seminggu nak buat
aku busy dengan test bagai
memang tak seronok la test lepas cuti
cuti memang payah la nak study kan
ada je aktiviti nak buat bila kat rumah
dah la jarang balik rumah *macam tipu je ni
tapi kali ni cuti lain sikit
aku balik ostel aku homesick
malam tu aku nangis rindu mereka kat rumah semua
macam aku kat matrik dulu
bila lepas cuti panjang je nak dekat seminggu nangis tiap tiap malam gara gara homesick
aku ingat bila dah duduk dkat ni tak berlaku tapi lebih kurang je
minggu ni pun aku tak balik juga
abah pergi kenduri sedara jadi aku malas nak suh abah amik hantar aku balik
tak nak susahkan sapa sapa
takpe lah next week inshaAllah aku balik
sekiranya tak ada pape benda nak buat ke apa ke
tapi jujur aku cakap aku rindu gila kat abah dengan adik beradik aku T.T


dating with nadiah :)

hari ni aku dating dengan nadiah je 
sebab lagi dua orang mereka ada hal
aku pergi keluar makan je pun
dengan kawan kelas
nadiah cakap muka aku cam budak budak dalam gambar ni
aku pun rasa macam tu juga 
cam budak sekolah je .hee
aku senyum tak nampak gigi buat mata aku makin sepet 
mata nadiah besar cantik 
mata aku tak nampak pun 
hahaha

aku perlu undurkan diri sekarang 
selamat malam 
assalammualaikum







No comments:

Post a Comment