Tuesday, 8 April 2014

assalammualaikum dan selamat malam

selamat bercuti buat semua kawan kawan

siapa la yang tak gembira kalau dapat cuti kan
termasuk la juga aku
walaupun aku selalu balik aku tetap juga teruja nak balik dan cuti .hihi


“That was what a best friend did: hold up a mirror and show you your heart.” 
― Kristin Hannah


aku baru lepas siapkan karangan untuk adik aku
tajuk dia pasal best friend
aku google je
cari banyak banyak lepas tu combine mana yang okay
memang tak ada masa la nak aku fikir bagai
lama dah tak buat karangan
kalau nak fikir tu memang ambil masa yang panjang
sampai esok pun tak siap macam tu
aku siap google translate bagai
nak sedapkan cerita kan terpaksa la usaha sikit

banyak juga karangan yang menarik aku jumpa
yela dulu masa aku blaja mana la search guna google
aku cari kat buku karangan pinjam kat library
paling tak best aku kena baca tulisan karangan tu yang kecil dan latar belakang dy putih
haihh memang sakit mata
spec aku tinggalkan kat hostel
nasib la salah sendiri

aku rasa ni je aku nak kongsi
sebelum aku akhiri kata kata aku
aku copypaste sikit mengenai best friend yang aku jumpa masa buat karangan tadi

When it hurts to look back, and you're afraid to look ahead, you can look beside you and your best friend will be there." 

-Unknown

selamat malam
assalammualaikum :)




No comments:

Post a Comment