Tuesday, 4 March 2014

tak semua hari akan sentiasa indah
tapi kita mampu indahkan hari itu dengan cara kita :)

kelas dipagi hari bukan lah sesuatu yang menarik
seawal lapan pagi dah ada kelas
mungkin semester ni aku terpaksa bangun pagi siap awal awal untuk kekelas
ceh padahal masa sekolah dulu tak pernah pun merungut
masa matrik pun sama setiap hari kelas pukul lapan okay je
boleh je bangun awal .sempat stdy dan tido lagi sebelum pergi kelas tu
kalau sekolah pukul tujuh dah nak pergi sekolah nak elak kesesakkan lalu lintas
kat matrik pukul tujuh setengah dah nak kuar g kelas padahal kelas pukul lapan
awal kan.paling lambat pun tujuh empat puluh lima
kelas bukan la jauh sangat ,dah la blok asrama paling dekat dengan kelas
okay sekarang nampak dah tahap kemalasan aku tu makin tua makin meningkat.hahaha
tak pelah janji sedar diri aku ni dah banyak sangat buat benda benda yang buang masa
aku rasa aku tahu apa nak buat untuk meningkatkan tahap rajin dalam diri
kalau berjaya nanti kau share haha
gtg
selamat malam
assalammulaikum


No comments:

Post a Comment