Monday, 3 March 2014

assalammualaikum
selamat malam

masa ni lah aku rajin nak menaip bagai padahal aku sedang mengulangkaji pelajaran
nak buat macam mana tak pe lah aku anggap ni sebagai rehat.isi masa lapang ketika mengulang kaji pelajaran
ceh belajar sikit je rehat berjam jam mana la nak jadi hebat
lepas ni aku tak buat dah ni last time kot
kot la kalau lain kali ada lagi aku tak tahu la
masa ni aku sensorang rumet kuar kawan kawan ada perjumpaan
aku sorang je yang tak join aktiviti tu
diatas sebab sebab yang tak dapat dielakkan

tetibe aku teringat kat rumet aku
aku tak pernah pun cerita pasal rumet aku kan
rumet aku ni orang melaka rumah dia dengan aku tak la jauh pun
dulu masa daftar aku ingat aku akan dapat rumet dari negeri lain tapi kemain dekat lagi
seronok la juga
dua dua boleh balik kalau hujung minggu tak ada la kesian ke kan rumet tak dapat balik ke apa
dulu masa kat selangor rumet aku ada 3 orang setiap kali diaorang nak balik mesti salah sorang dari mereka tak balik
sebabnya nak teman aku .tak nak bagi aku duk bilik sorang sorang
yela masa tu aku merantau kat tempat orang kan .bukan la tak ada family berhampiran dengan situ tapi aku malas nak susahkan mereka
macam dyowang okay la juga abang atau kakak ada duduk dekat dekat situ kalau aku sedara malas la
lagipun nanti penat kot baik duduk bilik berehat rehat.kalau dyowg tinggal kan aku sorang sorang mereka akan minta kawan mereka yang sorang datang bilik teman aku .dah macam kanak kanak aku rasa. pape pun thanks sangat .memang aku takut masa tu cuma tak nak ngaku je .kesian kat mereka . nak balik pun fikirkan aku.
rumet aku yang sekarang ni pun baik juga
nak kuar tanya tak pe ke apa ke .mula mula aku macam takut juga la sekarang dah berani dah.haha
dah besar dah kan .nak masuk dua puluh tahun dah.tak nak tulis angka .hahaha
kadang kadang kau memang la macam manja sikit tapi aku tak kisah pun asalkan kau baik dengan aku its okay
kadang kadang kau tolong buat kan air untuk aku breakfast.
dulu kau ajak aku g wall climbing tu kalau nak tunggu aku pergi memang sampai tahun 4 pun aku tak pernaah cuba .hee
dapat rumet macam kau pun aku dah bersyukur
kadang kadang aku kesian tengok kau sebab ada masa aku tak ada mood aku tak layan kau
aku rasa penyakit heartless aku tu masih wujud lagi.hahaha
dulu masa sem dua rumet aku selalu kena marah mungkin faktor aku tertekan kot
sem satu punya la baik lemah lembut sopan santun .puji diri sendiri melebih lebih ,hahaa
nasib baik la aku kat sini dah tukar sikit
masih mampu kawal diri lagi tak nak jadi macam dulu selalu lupa diri.hahaha
kepada semua rumet ku
terima kasih untuk semua layanan baik korang kat aku
aku sedar banyak kelemahan diri aku yang aku belum atasi
yang selalu kena marah dengan aku serius aku minta maaf
rasanya dah hampir sejam aku duk hadap blogg ni
masa untuk kembali menghadap buku
assalammualaikum


#rindu nak makan aiskrim sesama lepas jog sambil lepak kat dataran kosmik setiap petang ahad



No comments:

Post a Comment