Saturday, 8 February 2014

meet them :)



assalammualaikum dan selamat tengahari
nak tahu tak semalam aku jumpa kawan kawan lama
tak ramai pun yang ada
jumpa pun kat rumah bahirah abang dia kahwin
er  lupa pula nak ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru kepada abang bahirah dan isterinya
aku tak tahu nama abang dia
aku pergi pun tumpang suhaili je
yela aku mana la boleh drive semua orang tak bagi
 sampai sana jumpa nana ,byha,paan,mady ,anum dengan ameir
yang lain lain x dapat datang sebab masing masing ada urusan
kteowg sampai pun abang dia nak sanding dah
comel je bahirah semalam..kesian dia dah la blaja jauh kat kelantan.
masing masing blaja jauh memang payah la nak jumpa
lepas tu nana ajak kuar so aku byha dan sue okay ja
nana g dating kot ,haha
kat sana pun tak duduk dengan kteowg
so kteowg pun jalan la .habis semua tempat kteowg lalu
tengok baju kanak kanak la .rasa nak main kat tempat main kanak kanak tu la
macam macam la
tak tahu nak buat apa sebenarnya
 masa dalam kereta sue suruh wassap ayah dia
ceh aku pun confident la type msj nak hanta kat ayah dia
"abah g jusco jap"
sampai sana sue tanya kau anta apa kat ayah aku
tahu tak ayah dia balas apa
"abah kau "
haha.sue dengan byha dah gelakkan aku
aku lupa dy pangil abah dia ayah
aku pun tak perasan aku type abah rasa aku type ayah
lepas tu dah tak tahu nak buat apa kteowg pun balik
hanta byha madu aku tu balik
baru la aku balik
terima kasih suhaili sebab ambik hanta aku balik
belanja aku air
thanks tau mok
sayang kau :)


suhaili yang pakai spec tu
byha yang mata kecik tu
 nana dan yang lain lain tak sempat nak ambil gamba 
next time la ye !




No comments:

Post a Comment