Monday, 27 January 2014

wedding

selamat petang eh bukan selamat malam.
post sebelum ni aku ada bagitahu yang aku sibuk masa awal awal cuti tu kan
ni lah aku nak cerita untuk post kali ni
lepas last paper hari tu aku balik kemas kemas barang yang perlu aku bawa ke rumah mak long
 .esoknya pepagi aku dah bangun nak siap siap sebab nak sampai cepat
buat apa aku pergi sana? aku pergi sana sebab kakak sepupu aku akan berkahwin
majlis perkahwinan yang aku hadiri setelah berbulan bulan aku tak hadiri kenduri
penat memang penat tak payah la nak cerita
mula mula sebelum cuti aku dah fikir fikir balik je rumah aku nak rehat puas puas
tapi tergendala rancangan aku tu.haha
tak pelah .aku stay sana beberapa hari sampai la belah lelaki
pertama sekali aku nak ucapkan tahniah buat akak sepupu aku

tahniah.
selamat pengantin baru
semoga kekal sampai bila bila
:)

okay aku tak tahu nak taip apa dah jom tengok gamba

majlis pernikahan

sesudah akad
:)


 gamba yang ni
 adalah
 gamba aku dan adik beradik ketika majlis pernikahan tu
aku tak tahu nak pilh gambar mana satu sebenarnya
just enjoy the picture !


alhamdulillah selesai majlis pernikahan esoknya majlis persandingan pula
malam tu kena tolong buat macam macam juga la
nak siap kan barang barang nak bagi tetamu esok
yang lelaki tolong angkat barang dan susun barang dekat dewan


majlis persandingan

aku main ambil je gamba untuk yang ni
banyak sangat 
sampai rambang mata 
ceh
hahaha


majlis persandingan
 sebelah lelaki 


berakhirla majlis tersebut aku terus balik melaka
tak sempat nak tukar baju semua
macam tu la aku pakai sampai melaka
angah drive laju so sampai melaka tu cepat je
aku excited juga la nak balik kan 
gamba kat atas tu aku terpaksa edit dulu biar satu gamba ada banyak 
kalau tak memang banyak la gamba kena upload 
ni je gamba yang sempat aku edit
aku ada penyakit malas yang sangat teruk untuk edit edit bagai ni
aku cite macam la aku kahwin kan 
hahaha
okay la sampai sini je 
aku penah dah memerah otak nak tulis apa 
assammualaikum 
have a nice day !

No comments:

Post a Comment