Saturday, 18 January 2014

selamat bercuti

assalammualaikum
selamat bercuti kepada kawan kawan seangkatan
aku memang selalu terlambat
aku nak ucapkan sewaktu aku mula mula cuti
tapi disebabkan kesibukkan aku yang tak terkira tu
aku terpaksa pendam kan dulu niat aku tu
aku nak berehat rehat dekat rumah pun terganggu juga
tapi tak mengapa aku faham benda tu lagi penting
ceh ayat sibuk macam la dah kerja bagai padahal baru student je
eh siapa cakap student tak sibuk
sibuk tahu tak
masa nak tidur semua terganggu
masa makan jangan la cakap
suka suka je aku ubah
kalau abah tahu confirm la aku kena bebel

cuti ni aku nak rehat
memang rehat pun
asyik baring je
aku pun tak tahu kenapa aku tak bosan
hahaha
tu mesti malas lebih berkuasa dalam diri aku
tak pe lah .akak aku ada kat rumah
jadi rumah akan bersih
tapi aku tolong juga dia kemas akukan adik solehah,haha
dah banyak aku merapu kali ni cukup aku rasa
selamat tinggal
byeee
:)

No comments:

Post a Comment