Saturday, 25 January 2014

assalammualaikum dan selamat petang
tahun ni banyak sedara mara aku yang kahwin
bila cuti ni sibuk la kena ikut pergi sana sini
akak aku je belum nak kahwin lagi.hehe
sabar la najlaa akak kau muda lagi
baru je habis belajar
cuti yang tak berapa nak lama
jadi aku hanya baring merehatkan diri
actually aku tak tahu nak buat apa
aku hanya tolong akak aku kemas sikit sikit je
aku sanggup baring satu hari sebab aku tak tahu nak buat apa
aku rasa dulu masa cuti sekolah tak ada la aku seteruk ni
mungkin sebab mak dah tak ada kot
mungkin je la aku pun tak pasti
mungkin aku kena fikirkan apa yang lebih bermakna nak buat masa cuti ni
blaja masak? haha nanti la aku blaja bukan sekarang
okay la adik ku asyik duk panggil aku dari tadi
bye
salam :)

No comments:

Post a Comment