Friday, 13 December 2013

hai hai hai

mata kelip kelip hadap laptop ni macam tengah pandang muka orang dah ni .hehe



nampak tak gambar kat atas ni 
tipu la kalau tak nampak kan
sebenarnya aku rindu kat mak cik dua orang ni
lama tak jumpa mereka 
ceh lama la sangat 
baru beberapa bulan je pun
kalau kat matrik dulu tiap tiap hari duk lepak dengan diaorang

heyy aku rindu korang :(
cepat masa berlalu kan 
sorang kat perlis 
sorang kat pahang
aku je kat melaka
tak pe dulu aku yang duk jauh dari family
tiap tiap minggu korang balik
kesian kat aku
haha
pape pun thanks ye :)

waya dan deena 
imissyou :')


No comments:

Post a Comment