Thursday, 7 November 2013

ibu kau pergi jua :')

assalamualaikum dan selamat petang

actually aku malas nak update tapi disebabkan kemengantukkan aku masa mengulangkaji aku pun terasa nak mencurahkan apa yang ada kat dalam minda ni

aku tak tahu nak mulakan macam mana
bismillahirahminnirahim

alfatihah buat arwah ibuku
arwahyarhamma norhayati binti latip

kehilangan seorang ibu sangat menyedihkan
truely it totaly hard
walaupun aku tahu mati itu pasti sebab itu janji Allah dan kita tak boleh nak elak
siapa tak sedih kehilangan seorang ibu diusia muda
benda yang tak akan terniat di hati sesiapa pun termasuk la aku
walaupun ketika itu mak memang dah sakit
abah dan mak cik memang dah suruh bersedia dengan sebarang kemungkinan
tapi mulut dan kepala mengangguk mengatakan ia tapi tidak pada minda
aku sentiasa fikir positif yang mak akan sihat macam dulu
walaupun aku tengok betapa teruknya keadaan mak aku masih sematkan kat minda bahawa mak akan sihat macam dulu
betapa positifnya pemikiran aku masa tu nak lihat keadaan seperti sebelum mak sakit
yang mak akan sihat seperti dulu
mak akan tersenyum macam dulu
itu semua hanya impian yang tak mampu tercapai sampai bila bila
itu semua hanya angan angan yang tak mungkin terjadi
kerana Allah dah takdirkan sesuatu yang indah buat kami sekeluarga
inshaaAllah aku redha dengan pemergiaan mak
aku tahu ada hikmah untuk semua ni
mak dah lama tahan sakit biar la mak pergi

to my lovely mum
i always love you until the end of my breath
you always in my heart
i deeply miss you
it hard mum but i try my best to be a good daughter , sister
you always in my doa


kepada doktor jururawat saudara sahabat sahabat yang selama ni memberi semangat
terima kasih sangat sangat :)

najlaa
kau harus kuat untuk orang -orang disekeliling kau
kau kena jadi seorang yang sangat tabah
ingat hidup harus diteruskan
jadi anak yang baik dan solehah
kejar cita cita
sentiasa hiasi bibir tu dengan senyuman
paling penting jangan menangis didepan semua orang
ngadu la kepada Allah
nangis la didepanNya
kerana dia maha mengetahui :')


tabahlahwahaihati
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment