Thursday, 7 November 2013

assalamulaikum

selamat petang

selamat sejahtera

dah hampir sebulan mak pergi.alhamdulillah aku boleh terima perlahan lahan
bukan mudah tapi aku cuba untuk kuat
aku menjalani kehidupan seharian macam biasa cuma kadang kadang aku terasa kehilangan nya

post sebelum ni aku ada cakap nak upload gamba aku kat tempat belaja ku yang baru
tak ada idea nak taip apa
tengok je la gamba gamba kat bawah ni





nak masuk kawasan hostel









roomate tersayang







gamba kelas 
dalam gamba ni tak semua yang ada

sampai sini je la 
kebanyakkan gamba hanya kami berempat je
kawan kawan yang lain tak sempat nak ambik 
hehe

gtg
salam :)

No comments:

Post a Comment