Monday, 26 August 2013

assalammualaikum dan selamat sejahtera

selamat hari raya maaf zahir dan batin
walaupun dah lambat untuk ucapkan
tapi aku nak juga ucapkan

raya kali ni aku dan family sederhana je
barng-barang banyak yang dibeli oleh kami adik beradik termasuklah kuih
bab kuih ni mak aku bising sikit
sebab kebanyakkan kuih adalah kerepek ad juga kuih yang tak da orang kat rumah aku suka aku beli haha
tadah telinga je la .hehehe

aku bersyukur sangat masa raya tu mak aku sihat
jadi dapat la kami beraya bersama
kalau tak memang kami terpaksa ke selangor la jawabnye
memang boleh menitiskan air mata T.T

pagi raya balik kedua-dua belah kampung then terus balik rumah
mak pun mudah letih jadi kami semua duduk rumah dan tunggu kehadiran sedara-mara

pada masa yang sama juga aku pun membuat persediaan untuk melanjutkan pelajaran
sekejap je masa berlalu dan hari nya bakal tiba
gementar pun ada juga
hopefully semuanya okay

tangan pun dahletih menaip
maka biarlah gamba berbicara !


iloveyou!



my family



along and wa


dalam gamba diatas abah tak ada
kerana abah tidak suka bergamba
okay la masa untuk beredar
selamat tinggal

welcome to Utem :)






No comments:

Post a Comment