Wednesday, 24 July 2013

tahniah !

assalammualaikum dan selamat malam

selamat menyambut bulan ramadhan
semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada kita
ha!
awak-awak kat luar sana jangan ponteng puasa okay ?
puasa adalah wajib bagi umat islam
ingat tu

beberapa minggu yang lepas keputusan kemasukan ke universiti telah keluar
mesti lah berdeba-debar masa menunggu tu kan
termasuklah aku juga
actually aku tak da kat rumah masa tu
teman mak aku
jadi aku hanya check guna sms je
aku tak nak check tapi mak aku dah suruh aku pun check lah
15minit kemudian baru aku dapat feedback balik
aku punya lah takut nak buka sms tu
akhirnya mak aku yang buka kan
wahhh O.O
aku berjaya menempatkan diri aku di u
alhamdulillah.terima kasih Allah
insyaAllah aku akan menpergunakan peluang yang ada sebaik mungkin :)

dan kepada rakan -rakan yang berada di KMS ,
rakan sekelas SM1K3T3
rakan SEBILIK,
rakan SEKOLAH

tahniah aku ucapkan kat korang
semua dapat melanjutkan pelajaran dalam bidang masing-masing
walaupun ada diantara kita yang mendapat kos yang tidak atau kurang diminati
jangan lah korang sedih atau kecewa mugkin ada hikmah disebaliknya~

aku ingat lagi pesanan kawan aku kat kolej dulu

"kadang-kadang perkara yang kita tak suka ialah yang terbaik untuk kita "


ingat tu!


walau dimana pun kamu semua berada semoga korang semua berjaya dan persahabatan kita berkekalan .
Amin



sudah tiba masa nya saya berhenti menaip dah mencurah idea
selamat malam :)

assalammualaikum

No comments:

Post a Comment