Sunday, 5 May 2013

:)


assalammualaikum dan selamat malam
malam ni rakyat malaysia semua tertunggu-tunggu siapakah yang akan mentadbir negara
mana -mana pun parti yang menang  jalankan lah tanggungjawab sebagai seorang  pemimpin yang bertanggungjawab dan berwibawa dan menbawa kebaikan kepada rakyat  :)
terima kasih rakyat malaysia yang keluar mengundi
*ceh semangat lagi aku ni
sebenarnya aku nak bagitahu aku dah habis kan pengajian aku
mungkin agak terlambat tapi aku nak updated juga
alhamdulillah
walaupun setiap kali habis exam aku macam nak demam tapi
alhamdulillah aku mampu jawab :')
penat telan panodol sampai aku buat tak tahu dengan apa yang aku rasa
ambil bantal tidur lagi bagus :D
hahaha

roommate tersayang :)


chemist!

bergembira di makmal :D

my classmate :)
rindu korang :')

final sem1




*selamat tinggal kawan-kawan
walaupun kita bersama-sama
selama setahun je
banyak kenangan yang tercipta :)


selamat malam :)

No comments:

Post a Comment