Sunday, 10 February 2013

bas~

assalamualaikum
selamat petang
saya nak cerita pengalaman saya menaiki bas ketika outing
satu hari excitednye saya keluar outing pada hari ahad
itulah kali pertama outing hari ahad kalau tak sabtu or jumaat je
semasa di stesen bas
mula-mula tu tak la ramai orang bila bas tu asyik berhenti je ambil penumpang
penuh la bas tu dengan penumpang-penumpangnya
nak tahu tak
kat dalam bas tu penuh dengan warga asing
hanya beberapa orang je rakyat malaysia
yang lain hanyalah warga asing
tetiba terfikir kat mana sebenarnya aku ni
kat negara sendiri or negara luar
tersedar kembali aku berada di dalam bas di tempatku*hee
betapa aku menyesal outing pada hari ahad
serius tak suka. benci ~
nak keluar bas pun susah
dan takut jugak!
lepas ni dah tak nak outing hari ahad dah


gtg.. salam ~

No comments:

Post a Comment