Sunday, 10 February 2013

bas~

assalamualaikum
selamat petang
saya nak cerita pengalaman saya menaiki bas ketika outing
satu hari excitednye saya keluar outing pada hari ahad
itulah kali pertama outing hari ahad kalau tak sabtu or jumaat je
semasa di stesen bas
mula-mula tu tak la ramai orang bila bas tu asyik berhenti je ambil penumpang
penuh la bas tu dengan penumpang-penumpangnya
nak tahu tak
kat dalam bas tu penuh dengan warga asing
hanya beberapa orang je rakyat malaysia
yang lain hanyalah warga asing
tetiba terfikir kat mana sebenarnya aku ni
kat negara sendiri or negara luar
tersedar kembali aku berada di dalam bas di tempatku*hee
betapa aku menyesal outing pada hari ahad
serius tak suka. benci ~
nak keluar bas pun susah
dan takut jugak!
lepas ni dah tak nak outing hari ahad dah


gtg.. salam ~

Tuesday, 5 February 2013

icecream~

assalamualaikum
hai reader :)
sudah lama tidak mengepost kat sini
sebabnye saya sangat sibuk sampai tak ada masa nak updated*xda la sibuk sangat pun sebenarnye
saya kini hampir menghabiskan pengajian saya
serius seronok bila fikir tapi bila fikir balik saya akan merindui saat-saat saya di sana
dari hari pertama hingga lah hari yang terakhir
terlalu banyak kenangan
walaupun kami berbeza agama, dari lain negeri,cakap menggunakan ayat negeri sendiri
tapi kami tetap gembira bersama
now im 19 years old
next year 20*speechless O.O
hahaha
boleh tak saya nak kekal muda selamanya
macam cerita peterpan
never be adult!

my classmate
sm1k3t3

p/s: life is like icecream 
      enjoy it before it melt :)

*tittle tak ada kena mengena pun tengan post
tittle tu hanya hiasan semata-mata :D
assalamualaikum ^.^