Thursday, 5 April 2012

assalamualaikum dan salam sejahtera .. hari ni saya ada kelas memandu .. first bawa okay je but for the second time hahaha .. tak payah fikir ! berhenti dekat lampu isyarat bila lampu dah tukar warna hijau konon-konon nak jalan la tetibe je enjin kereta mati ! kereta belakang potong senyum-senyum pandang saya .. haha .. segan >.< maaf la ye pak cik- pak cik saya baru nak belajar :)

first sekali saya nak ucapkan tahniah kepada najlaa diatas keputusan spm yang membanggakan :)

kepada ibu bapa yang sentiasa memberi dorongan dan semangat .. jasa mak dan abah tidak mampu saya balas . pengorbanan yang terlalu banyak yang mereka berikan sejak kecil .. walaupun saya tak mampu dapat yang terbaik tapi saya telah cuba yang terbaik untuk menggembirakan mereka.
mungkin saya kecewa tapi ma abah tetap tersenyum gembira .. terima kasih mak dan abah :')

terima kasih kepada semua cikgu-cikgu yang pernah mengajar saya sejak dari tadika sampai la ke tingkatan lima .
kepada sahabat-sahabat yang banyak membantu , menberi pertolongan dan tunjuk ajar terima kasih banyak-banyak. semoga awak semua berjaya dalam bidang yng diminati ~


post kali ni sebenarnye saya nak ucapkan tahniah dekat rakan-rakan saya yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam spm baru-baru ni !
 tahniah kepada 
NURAFARAHIN 
TEO 
NABIHA 
HAFIRAH 
RAZANAAH 
dan jugak kepada rakan -rakan saya yang lain
AMIRAH 
SUHAILI  
 NUR AQILAH 
NAZIHA
ANIS
AQIDAH
BAHIRAH
,DAN KAWAN-KAWAN YANG LAIN .
 TAHNIAH !

 maaf tak dapat jumpa awak-awak semua .. serius miss you so much !!! dah berbulan-bulan kita tak jumpa kan-kan  .. :') 
 nanti ada masa kita jumpa ye ^^ 



okay 
get to go :)
bye
salam 

No comments:

Post a Comment