Monday, 19 December 2011

assalamualaikum :')
minggu ni hujan kerap turun .. kadang-kadang saya balik rehat jalan kaki dalam hujan
bila hujan renyai-renyai la . kalau lebat duduk je la dekat situ xkan nak balik rumah plak
ngee
hari ni ada pekerja baru di tempat kerja saya
saya tak sempat berkenalan lagi pun dengan dia
cuma sempat pandang je . dia tak sama shif dengan saya nanti ada masa baru lah saya nak pergi tengur dia
nama dia yang saya tahu shikin tu pun tengok dekat jadual ..hee
tadi nak borak-borak x sempat sebab saya pergi jumpa bos sebelum balik
pagi tadi dah la bangun lambat .. tak lambat sangat pun sebenarnye >.<
masuk kerja pergi ambil bekal yang saya dah tinggalkan dalam almari selama dua hari hehe.. mak dah bising kat rumah tanye bila nak bawa balik tupperware dia .. sory mak .. saya terlupa :)
saya pun buat la kerja saya macam biasa . bila kena susun air la saya tak berapa suka sebab sejuk sangat . kalau hujan lagi sejuk O_O kite jumpa kakak kita yusnur .. senyum-senyum dia nampak kita nak tegur tak sempat sebab saya sibuk .. maaf ye :) comel je kakak kita tu ..
hari ni cleaner cuti jadi kena lah bergilir-gilir mop lantai dan basuh tandas .. mop lantai tak best sebab bila mop akan ada orang lalu dan tinggal kan kesan kotor .. masa tu rasa macam nak suruh je orang tu tanggalkan kasut .. hahaha ..
masa nak balik tu abah call .. habis je saya pergi bagitahu dekat kakak tu nak cuti hari rabu .. bila kakak tu tanye pasal tu .. tetibe je saya nak nangis  .. air mata keluar dengan tiba-tiba dan masa tu saya rasa sedih sangat ..terus saya duduk mencangkung kesat air mata  . segan >.< macam budak kecil je  hehe lepas tu jumpa bos dia tanya semua then dia cakap kalau nak cuti atau pape lgi bagitahu awal-awal .. lepas ni perkara macam tu tak akan berlaku lagi .. serius segan sangat .. tak pandang muka kakak-kakak dan pak cik yang ada dekat situ

hope semua nye berjalan dengan baik dan lancar tanpa sebarang komplikasi
amin :)
no worries, be happy. Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment