Tuesday, 13 December 2011


assalamualaikum 
dan 
selamat sejahtera 

saya dah habis menjawab kesemua kertas peperksaan saya
dengan lega hati keluar dari dewan exam
tapi bila dah kemas-kemas barang kawan-kawan saya semua berplukan dan menitiskan air mata 
termasuk saya :)
lepas ni saya tidak akan memakai baju sekolah lagi kecuali saya kena masuk ke tingkatan 6
saya akan rindu kawan-kawan saya
cikgu-cikgu saya 
  masa form4
sewaktu main bola tampar
thanks to cikgu laizun sebab tolong tangkapkan gamba ni


ni pula
masa form5
kelas tambahan ustaz jasmi 


ni je gamba yang saya nak upload sebab yang lain saya malas .ngee :D
sekarang saya dah kerja . serius penat >_<
kaki macam nak tercabut tapi saya kan kuat mesti boleh tahan punye 
alhamdulillah tempat kerja saya dekat dengan rumah .. bersyukur sangat sebab saya tak payah nak fikir
pasal kenderaan nak pergi ke tempat kerja . macam-macam karenah orang saya dapat lihat . kadang-kadang tu ada yang melampau sangat macam budak cina tu .. haha .. saya pandang sampai kena tegur dengan kak ira ish. pape pun kakak-kakak kat situ banyak ajar saya . terima kasih ye ^_^ diatas tunjuk ajar akak sekalian 
lebih baik pergi belajar daripada pergi kerja . 
kerja tanpa rehat boleh buat saya rasa macam nak pengsan 
bila dah kepenatan sangat saya bagitahu dekat kakak tu 
atas dasar kesian tengok saya dia bagi saya off
saya punye seronok dapat cuti macam dapat apa je ..siap nak belagak dengan kak jue.. haha
macam kanak-kanak je 
kesimpulannya saya gembira kerja plus kepenatan 
dan 
saya nak jadi pelajar sekolah balik boleh tak ? 


nanti bila ada bf 
saya pun nak macam bear ni juga 
cehh
gedik je 
hahaha
saya main-main je la 
tak ada maksud pape pun
ngee
:)

salam 

No comments:

Post a Comment