Sunday, 23 October 2011

assalamualaikum (:
pagi yang cerah .. matahari menyinari bumi. burung-burung berkicauan di udara sambil terbang dengan gembiranya. angin sepoi-sepoi bahasa . bunga-bunga berkembang dengan cantiknya . alangkah indahnya dunia ciptaan TUHAN ! tapi masih ada manusia yang sanggup merosakkan ciptaan nya yang begitu indah sekali demi mencari kemewahan yang akhirnya mengundang pada mereka yang tidak bersalah sekali . jadikan la pengajaran dengan apa bencana yang telah berlaku .usah pentingkan diri sendiri. ! renung-renung kan la ye ^_^
keputusan percubaan spm saya dah keluar . aduhh . kecewa la juga .. tapi tak pe lah .. masih ada masa untuk tukar keputusan tu  . berusaha najlaa .. sekiranya awak berusaha awak pasti akan mendapat apa yang awak ingin kan . ! ingat tu najla .. :)  dalam mengulangkaji pelajaran saya masih sempat berjalan-jalan lagi ..tak mengapa untuk release tension . belajar tak ada la banyak mana pun tapi rehat je lebih .. hehehe .. ok .. semalam saya pergi ke rumah orang kahwin dekat dengan rumah saya saya .. pergi jalan kaki je tau .. jimat minyak :D nasib baik makanan dia sedap . makan je ingat awak ni najla O_o haha.. lihat je la gamba dekat bawah ni ye ^^







tu je la gamba yang saya sempat nak upload .. yang lain tak sempat sebab saya nak pergi balik kampung ! yeah .. lompat-lompat dengar nak balik rumah nenek *tak sedar diri dah 17 tahun :D *tipu je yang lompat-lompat tu >.<


salam :)

No comments:

Post a Comment