Saturday, 24 September 2011


hye (:


:)
gamba tu sebenarnye tak ada membawa apa-apa maksud pun 
cuma gambar hiasan semata-mata 
ngee

'If you love somebody, set them free. If they return, they were always yours. If they don’t, they never were.

Don’t leave the one you love for the one you like, because the one you like will leave you for the one they love.”

.............................................................................

trial exam saya dah abis
sekarang saya sangat takut nak dapat keputusan nya pula
aduhhh 
saya sangat risau 
paling risau bila terjumpa sorang pakcik yang ada anak sama umur dengan sya 
mesti dia akan tanya 
'najla macam mana exam ?
boleh jawab ?
berapa dapat masa percubaan hari tu ?

kemudian dia akan cakap pasal anak dia 
saya tahu anak pak cik memang pandai 
pmr pun dapat 9A
saya tak kisah pun dia nak tanya 
tapi 
dia tu macam berl***k je 
anak dia lagi la 
tak pernah pun nak senyum dengan saya
dengan parents saya lagi la tak pernah 
saya tak suka >.<

nasib baik awak pak cik saya 
sabar je la ~


doakan saya dapat keputusan yang baik <3


No comments:

Post a Comment