Sunday, 24 July 2011

bergambar sambil belajar ^^

salam 
hari ni saya nak cerita 
semalam saya telah pergi
ke satu ceramah teknik menjawab soalan
empat subjek sahaja
iaitu
bahasa melayu,bahasa inggeris,sejarah dan matematik
dari pukul 9 smpai pukul 5 petang
memang letih tapi menggembirakan
paling best mase penceramah sejarah
iaitu encik isa
memang lawak
patot dia tanggalkan ketayap dia :D
hahahahahah
diadakan oleh puspanita negeri melaka
di seri negeri
ok .. saya malas nak taip banyak-banyak
tengok la gamba dekat bawah ni ye ^^


menunggu bas tak kunjung tiba :D
muka macam orang sakit ^^

mereka <3
kekenyangan !!

nabiha,nuraqilah,najlaa,nurbahirah,raudhah,sitinoorsuhaili,aniszahirah :)

 sayang mereka diatas ni sangat-sangat

dalam bas ^^
 kat atas ni nama dia normah eh bukan normah tu
kakak dia ni naiemah
thx sebb teman aku duduk dalam bas :)


sampai rumah pukul 6 lebih .. hari yang memenatkan dan menggembirakan .. ^_^
*soribahirahakucopygambakau:)

salam



No comments:

Post a Comment