Friday, 8 July 2011

assalamualaikum .. jangan tak jawab t dosa tau x .. :D
hari ni sekolah saya cuti 
kerana semalam merupakan hari koku + hari sukan + hari kantin = hari bergembira :)
dari pagi sampai ke petang macam-macam aktiviti dijalankan 
duduk-duduk dengan sue , qila , ieya ,, bila saya cari mereka tak jumpe mne tah pergi 
saya dduk dengan shazwan pula n lepas tu dengan amira .. lepak kat meja  .. dilindungi oleh pokok wahh .. angin sepoi-sepoi bahasa pada petang itu .. memang best ! 
awal pagi di perhimpunan

ieya,qiela,sue

tam siew ting, ameera n tai pek wei

saya sayang awak ameera :)

thx anwar sebab amik gambar ni O_O

ni classmate saya ~

shazwan n najlaa

thx sebab teman saya ye budak kecik
kesian kat budak kecik ni sebab kene teman saya yang telah kehilngan kawan
jalan-jalan dengan mereka
alih-alih je mereka hilang
hahaha
saya tak nangis pun tau
sebab budak kecik tu da temankan :)
walaupun penat tapi saya gembira .. salam ~


saya senang hati 

No comments:

Post a Comment