Sunday, 24 July 2011

ya ALLAh
 tabahkan la hamba mu ini
berikan lah aku kekuatan dan kesabaran yang tinggi
untuk menghadapi hari-hari mendatang
dan
rintangan ,halangan yang kau berikan 
tenangkan lah aku semasa menghadapi ujian mu

















;)

bergambar sambil belajar ^^

salam 
hari ni saya nak cerita 
semalam saya telah pergi
ke satu ceramah teknik menjawab soalan
empat subjek sahaja
iaitu
bahasa melayu,bahasa inggeris,sejarah dan matematik
dari pukul 9 smpai pukul 5 petang
memang letih tapi menggembirakan
paling best mase penceramah sejarah
iaitu encik isa
memang lawak
patot dia tanggalkan ketayap dia :D
hahahahahah
diadakan oleh puspanita negeri melaka
di seri negeri
ok .. saya malas nak taip banyak-banyak
tengok la gamba dekat bawah ni ye ^^


menunggu bas tak kunjung tiba :D
muka macam orang sakit ^^

mereka <3
kekenyangan !!

nabiha,nuraqilah,najlaa,nurbahirah,raudhah,sitinoorsuhaili,aniszahirah :)

 sayang mereka diatas ni sangat-sangat

dalam bas ^^
 kat atas ni nama dia normah eh bukan normah tu
kakak dia ni naiemah
thx sebb teman aku duduk dalam bas :)


sampai rumah pukul 6 lebih .. hari yang memenatkan dan menggembirakan .. ^_^
*soribahirahakucopygambakau:)

salam



Tuesday, 19 July 2011

siap :)

yeahh~
akhirnya siap juga folio addmath
saya buat seringkas yang boleh disebabkan masa yang sangat terhad
maaf teacher lim saya buat macam tu
harap-harap cikgu kasi markah yang banyak :)
hahahaha *kerja buat ringkas nak markah banyak . apa pun tak boleh






ngee~

nak-nak !!!!

comel (:











tengok gambar donat kat atas ni 
sangat menggoda saya 
hahhaha
saya nak donat ~
nak buat tak tahu >.<
cam ne nak makan 
nak beli tapi tak g mana-mana plak
wahai donat sabar ye
tunggu saya membeli awak
minta-minta mak cik kantin kat sekolah jual donat esok :)
ngeeee :D


najlaa sila bersabar :)


salam (:

hari ni saya jeles mendengar cerita kawan-kawan saya :(
serius memang saya jeles >.<
nampak tak gamba kat atas tu ?
tu gambar kawan-kawan saya pergi mendaki gunung
mak abah ...
saya nakkkk pergiiiiiiiiiiii!!!!!
waaaaaaaa ... mereka da balik pun najlaa .tak yah fikir lagi
macam-macam cerita saya dengar
gelak tak abis - abis masa dalam kelas tadi
pape pun saya gembira dengar cerita mereka
walaupun tak dapat pergi aktiviti macam tu
satu hari nanti saya pasti akan dapat :)

*kesian diaorang nak turun tangga masa dekat sekolah tadi bukan main susah lagi .. semoga cepat sihat ye ^_^

Sunday, 17 July 2011

senyum ~


good morning (:

senyum di waktu susah tanda ketabahan :)
sedapkan ayat kat atas ni
jika anda mampu tersenyum di waktu susah
awk merupakan seorang yang tabah tau tak !
walaupun awak sendiri tak perasan sebenarnye awak seorang yang tabah
saya nak jadi macam awak-awak yang mampu trsenyum dikala susah :)

senyum itu satu sedekah
senyum itu pengubat hati yang luka
senyum itu juga tanda kasih sayang
jadi senyumlah dengan ikhlas
seikhlas hati :)

Friday, 8 July 2011

sayang awak


NOOR AMIRAH BINTI MUSLIM
awak sweet macam gula-gula tau tak !
terima kasih sangat-sangat
sebab selalu tolong saya
saya sayang awak sangat-sangat tau tak
<3 najlaameera <3

assalamualaikum .. jangan tak jawab t dosa tau x .. :D
hari ni sekolah saya cuti 
kerana semalam merupakan hari koku + hari sukan + hari kantin = hari bergembira :)
dari pagi sampai ke petang macam-macam aktiviti dijalankan 
duduk-duduk dengan sue , qila , ieya ,, bila saya cari mereka tak jumpe mne tah pergi 
saya dduk dengan shazwan pula n lepas tu dengan amira .. lepak kat meja  .. dilindungi oleh pokok wahh .. angin sepoi-sepoi bahasa pada petang itu .. memang best ! 
awal pagi di perhimpunan

ieya,qiela,sue

tam siew ting, ameera n tai pek wei

saya sayang awak ameera :)

thx anwar sebab amik gambar ni O_O

ni classmate saya ~

shazwan n najlaa

thx sebab teman saya ye budak kecik
kesian kat budak kecik ni sebab kene teman saya yang telah kehilngan kawan
jalan-jalan dengan mereka
alih-alih je mereka hilang
hahaha
saya tak nangis pun tau
sebab budak kecik tu da temankan :)
walaupun penat tapi saya gembira .. salam ~


saya senang hati